Superbrands Business Sverige

Formgivare: Axel Söderlund

Illustratör: Axel Söderlund

Fotograf: Ida Nyström

A99: Caroline Griolet

Redaktör: Louisa Skyldeman

ISBN: 9781905652464

Utgiven: 2008-09-25

Format: Inbunden

Språk: Svenska

Genre: Media och kommunikation

 
Superbrands Sverige har utsett Sveriges 300 starkaste B2B-varumärken. I denna bok presenteras ett urval av dessa. De framgångar som dessa varumärken uppnått är i de närmaste osannolika. Hur lyckades de bli Sveriges bästa B2B.varumärken? En del av svaren hittar du i den här boken. Vi skildrar företagens verksamhet och de arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands. Boken inleds med expertkommentarer från The Superbrand Council, som ger svar på frågan om hur ett Superbrand skapas. Dessutom får du läsa initierade artiklar om varumärkesbyggande, med tankeväckande forskningsresultat och tumregler som fungerar.