Marknadsföring

Översättare: Anna Holmqvist

ISBN: 9789144051741

Utgiven: 2011-03-15

Format: Häftad

Språk: Svenska

Genre: Ekonomi

 

Det här är boken alla marknadsföringsstudenter väntat på. På ett ledigt och lättillgängligt sätt bjuder Jim Blythe läsarna på en insiktsfull och livlig diskussion om vad marknadsföring är. Boken är ett utmärkt komplement till grundböckerna på marknadsföringskurser av alla slag och nivåer – den utmanar marknadsföringens ortodoxa idéer och lyser upp de mörka skrymslena i dagens marknadsföringsdebatter. Om du är på jakt efter ett motgift mot tråkiga grundböcker men ändå behöver en bok som tar sig an de nyckelfrågor som diskuteras på din kurs i marknadsföring, är detta boken för dig.

Den här boken tar upp ämnen du känner igen från din kurs i marknadsföring – såsom marknadsföringens nyckelförfattare och nyckelbegrepp – och andra som du kanske aldrig tidigare stött på. Jim Blythe blåser nytt liv i marknadsföringens gamla frågor och trätoämnen.